Практичний посібник, що допоможе директору та педагогам організувати освітній процес для дітей з порушеннями слуху та зору
Діти з порушеннями слуху та зору можуть успішно адаптуватися в освітньому середовищі, розвиватися та навчатися разом з однолітками, якщо їм забезпечити відповідні умови та підтримку. Що це за умови та як їх створити — дізнаєтеся зі сторінок посібника «Як організувати освітній процес для дітей з порушеннями слуху та зору в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти».
Посібник розроблено в межах проєкту ЮНІСЕФ «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні», який реалізувала Асоціація працівників дошкільної освіти.
У першому розділі посібника Валентина Жук, Світлана Литовченко, Валентина Новосад, Віра Ремажевська, його авторки, розповіли:які кроки потрібно зробити директору, щоб організувати інклюзивне навчання;
як комплектувати групи, долучити до освітнього процесу асистента дитини;
яке фінансування залучити.
Другий та третій розділи стануть у пригоді педагогам. У них — практичні поради, як організувати та провадити освітній процес для дітей із порушеннями слуху та зору.
У додатках запропоновано картотеки ігор: дидактичних, рухливих, для формування навичок самообслуговування.
Посібник розміщено на книжковій полиці сайту Асоціації працівників дошкільної освіти